Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



07 de novembre 2019

Rumors sobre una gira conjunta entre Judas Priest i Iron Maiden.


Resultat d'imatges per a "judas priest iron maiden tour""

Primer va ser l’Ian Hill qui a principis d’estiu va aixecar la llebre al verbalitzar la possibilitat d’aquesta gira en una entrevista a Audio Ink Radio: “La qüestió entre Judas Priest i Iron Maiden sempre a estat damunt la taula. Seria realment interessant poder sortir de gira junts abans que un dels dos desaparegui. Seria genial!”.
Ara és en Rob Halford qui en declaracions a Consquences of Sound reafirmava l’eventualitat d’una gira entre ambdós grups: “Crec que totes dues bandes estaríem disposades a fer-ho. Som bons amics. Quan parlem de rivalitat, de rivalitat sana, ens referim a la mateixa que hi pot haver entre els Arizona Cardinals i els Raiders o los Phoenix Suns i els Golden State Warriors. És una bona rivalitat, una rivalitat divertida. Crec que les dues bandes ens admirem i així ho hem fet durant aquests anys de metall. Seria una fita espectacular,  Priest i Iron Maiden junts”.

Resultat d'imatges per a "judas priest iron maiden tour""

El to conciliador de les paraules d’en Rob respecte a la relació existent entre les dues formacions xoquen amb les declaracions que en K.K. feia l’any passat, poc després de la sortida de la seva biografia, a Sirius XM on relatava el capítol que va desencadenar la suposada guerra oberta entre els dos grups: “Estàvem acabant de gravar British Steel i anàvem a sortir de gira amb Iron Maiden. La primera cosa que vaig saber d’ells és que havien dit que ens anaven a esborrar del mapa. A l’estudi vaig comentar els altres ‘Per què hem de sortir de gira amb aquesta gent que ja està creant mal ambient abans que ens coneguem?’ Però la resta de la banda deien que em preocupava massa i sent democràtic, vaig deixar-ho passar. Mesos més tard, mentre assajàvem en un teatre de Londres, un grup de persones van entrar i es van asseure davant nostre. Li vaig preguntar al meu tècnic de guitarra qui eren aquells mansos i em va respondre que els teloners (riures). Llavors vaig dir ‘Qui collons els ha convidat al nostre assaig?’ Vaig pensar en allò que havien dit i els vaig dir que ningú els havia invitat, que no tenien passi i que els convidàvem a marxar. Però la cosa no va quedar aquí.” continuava explicant. “Al final vam sortir de gira junts i puc afirmar que no ens varen passar la mà per la ara. Nosaltres estàvem en un moment molt dolç i ells estaven pujant en els rànquigs. Això va ser el què va passar. No hi va haver una bon ambient durant la gira i això em va desagradar. Però com si no hagués estat suficient, un temps després, algú em va dir ’Ei! Iron Maiden tornaran a obrir els vostres concerts en la seva primera gira pels EE. UU’ i vaig pensar ‘Oh, no... una altra vegada no... Podem simplement no tenir a aquests paios de gira?’ Però al final van tornar a venir i van haver mals rotllos per diferents motius. Això va portar a diversos enfrontaments i l’ambient es va tornar a enrrarir. No sé ben bé com va passar, però uns anys després, el 1995, vaig trobar-me amb en Paul Di’Anno i em va dir: ‘Ei! K.K. ens vam penedir d’allò que vàrem dir en aquella revista’. 
Ara ja és aigua passada”reflexiona en Downing. Ells eren joves i estaven pujant com l’escuma. Sabien el què volíen”.


Reprenent les declaracions d’en Rob, el cantant també fantasieja amb la possibilitat de fer un “Big Four” britànic: “Sempre he somiat amb ajuntar a Black Sabbath, Motörhead, Priest i Maiden per a fer alguna cosa al Regne Unit. Desgraciadament, la meitat d’ells ja no hi són, però la música sempre perdurarà. Això és el principal”.