Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



01 d’octubre 2022

“Return To Death Row” és el títol del nou EP d’en Ripper!


En Tim ha publicat el videoclip oficial amb lletra de la cançó que titularà el seu EP en solitari (i no pas en llarga durada com es va dir a l’entrada escrita anteriorment) Return To Death Row. La referència, que apareixerà amb el seu sobrenom i estarà a la venda entre finals d'octubre i principis de novembre, inclourà també la cançó "Embattled", que va veure la llum el mes de juliol. En una entrevista recent amb el mitjà australià Heavy, n’Owens declarava el següent sobre la resposta obtinguda amb "Embattled": "Ha estat genial. Crec que la gent ha valorat realment l’esforç. Si has estat seguidor de la part més suau de la meva carrera, aleshores potser no e6 cridarà massa l’atenció perquè aquest EP és bastant pesat. D'entrada, comença amb una cançó molt ràpida. Després arriba ‘Embattled’ i a continuació es succeeixen un parell de cançons també veloces. 'Embattled' és la cançó més suau del disc i és molt bona”.


"Quan vaig parlar amb en Jamey Jasta” relata el cantant, “li vaig comentar que volia capturar l’essència del que havia fet al començament de la meva carrera, amb Beyond Fear i a Jugulator. A la nostra primera trobada, em va dir: ‘Home, hem de fer alguna cosa a l’estil del què vas fer a Jugulator, perquè va ser un àlbum brutal amb unes veus genials’. La gent sap que puc cantar molts estils diferents i probablement una de les meves maneres preferides de cantar és la que faig servir en aquest treball", afegeix en Tim. "M'agrada el metall directe i brutal que encara és melòdic, perquè abraça moltes possibilitats. Pots cantar amb una veu sorgida de l’infern, però també pots fer-ho suau, amb notes agudes, netes i aspres”.


“En Jamey va produir els dos últims discos d’en Dee Snider i van ser els més pesats i els que contenien algunes de les millors peces que he escoltat d’en Dee en els darrers temps” relata en Ripper. “Va ser una col·laboració fantàstica i això va ser el què realment em va convèncer a l’hora de tirar endavant el projecte. En Jasta m’enviava coses molt agressives i pesades, però fidels a la meva capacitat vocal. Crec que a la gent li encantarà. Probablement als discos d’en Dee, en Jamey afegia algunes segones veus guturals en aquelles parts que havien de sonar més pesades, però en el meu cas suposo que va pensar: ‘Dimonis, al disc d’en Ripper no ho hauré de fer perquè ho pot fer ell mateix.’ Crec que li agrada fer coses com aquestes perquè pot treure a la llum altres estils de música, estils amb els quals ha crescut. Jo escoltava Testament, Slayer, Anthrax i Metallica, però també Iron Maiden i Judas Priest. En Jamey va créixer escoltant hardcore, però també coses de Priest i Maiden".