Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



06 d’octubre 2021

En Richie Faulkner actualitza el seu estat de salut!


A través de la pàgina oficial del grup, el guitarrista ha fet arribar el següent comunicat:
Maniacs, sempre m’he mostrat agraït davant les oportunitats que se m’han presentat. Sempre m’he considerat l’home més afortunat de la història al poder tocar la meva música preferida amb la meva banda favorita i per a la gent més fantàstica del món. Però poder-vos escriure avui aquestes línies (mentre miro imatges del Louder Than Life Festival i veig reflectida a la meva cara la confusió i l’angoixa que sentia mentre tocava ‘Painkiller’ i la meva aorta es trencava i començava a vessar sang dins la cavitat toràcica) és el més gran de tots els regal. A Kentucky vaig patir el què el meu metge va anomenar un aneurisma d’aorta i una dissecció aòrtica completa. Pel que m’ha dit el meu cirurgià, les persones amb aquesta dolència no acostumen a arribar vives a l’hospital. A mi em van portar al Rudd Heart & Lung Center i vaig ingressar per a què em practiquessin una cirurgia d’urgència a cor obert durant deu hores i mitja. Cinc parts de l'interior del meu tòrax van ser substituïdes per components mecànics... Ara, estic literalment fet de metall.
Com de diferent hauria pogut acabar tot si haguéssim fet el nostre repertori complert (aquella nit fèiem un xou de només una hora perquè Metallica actuaven després de nosaltres) i hagués tocat fins a entrar en col·lapse? I si no hagués tingut tant alts els nivells d’adrenalina, el meu cos hauria resistit el temps suficient fins arribar a l’hospital? I si l'increïble Rudd Heart & Lung Center, que es trobava a escassos sis quilòmetres i mig del lloc del concert, hagués estat més lluny?
Sempre podem donar voltes a aquestes idees, però afortunadament encara estic viu. Sigui com sigui, en veure les imatges, la veritat és que, sabent el que sé ara, presencio la imatge d’un home moribund.
He plorat commogut per l’acompanyament que he rebut dels amics, la família, la meva fantàstica banda, la crew i el management, i també per tots els vídeos i els missatges d’amor i suport que he rebut durant els darrers dies. Moltes gràcies a tothom. 
Tinc una llarga recuperació per davant, però tan aviat com pugui tornar a posar-me en marxa i actuar per a tots vosaltres, no dubteu en què sereu els primers a saber-ho!
Una darrera cosa. Aquesta malaltia va aparèixer del no res. No tinc antecedents de problemes coronaris ni d’artèries obstruïdes i malgrat que els meus nivells de colesterol no són alts, la meva vida podria haver-se acabat en aquell mateix moment. Si us plau, feu-me el favor de realitzar-vos revisions.
Molt d’amor i ens tornem a veure ben aviat davant les tanques.
Richie”


Els seus companys signen l'entrada fent-li arribar el següent missatge: “Falcon, torna a volar ben alt tan aviat com et sigui possible”.