Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



28 d’agost 2019

En Whithfield Crane podria haver estat el recanvi d'en Rob?


Doncs sí... Segons comentava el cantant d’Ugly Kid Joe va tenir un peu i mig a Judas Priest i només va ser la seva negativa la que ho va impedir. Sí, ell podria haver estat la veu de “Jugulator”... 
Segons explicava a MetalRules.com, la cosa va anar més o menys així: “Va ser quan en Glenn Tipton estava gravant el seu disc Baptizm Of Fire i vaig aconseguir que en Shannon Larkin, el nostre batería, hi toqués. Va intervindre en cinc cançons i va reemplaçar alguns bateries talentosos perquè tenia una manera especial de tocar. En Glenn ens va portar a en Shannon i a mi a un lloc apartat i ens va dir: ‘Podeu unir-vos a Priest, si voleu’. En Shannon i jo estàvem bojos per Judas Priest. Vull dir, ens encantaven els Priest. I vam dir: ‘Ah!’ Tot el que se’m va ocórrer dir va ser: ‘Torna-ho a dir’ i en Glenn que és un tio genial va dir: ‘Què voleu dir amb que us ho torni a dir? I li vaig dir: ‘Pots repetir-ho?’ I em contesta: ‘Podeu tenir un puto lloc a Judas Priest!’.


Vaig pensar que no ho podia fer perquè no es pot ser en Rob Halford. No pots ser en David Lee Roth... Seria genial tenint en compte que el meu amor per Priest és immens, però no hauria estat una bona jugada. Però tocar amb en Glenn i conèixer aquells nois... Vull dir, són els meus putos herois. Judas Priest, collons... vull dir, collons... Els Priest de la vella escola, Jesús, Déu. Un dia vaig estar a punt de formar part de Judas Priest. Mai abans ho havia explicat a ningú.”