Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



12 d’agost 2019

En K.K. toca quatre cançons amb Ross The Boss al Bloodstock!



En K.K. Downing, tal i com ja s’havia anunciat, va pujar ahir diumenge a l’escenari del Bloodstock Open Air festival al Catton Park de Derbyshire per a interpretar amb la banda d’en Ross The Boss quatre clàssics de Judas Priest (la versió de “The Green Manalishi (Whit The Two Pronged Crown)”, "Heading Out The Highway", "Breaking The Law" i "Running Wild") al tram final de l’actuació dels nord-americans. Aquesta aparició pública de l’ex guitarrista de Judas Priest és la primera que fa des de la darrera actuació amb els Sacerdots el 17 d’octubre de 2009 al Loud Park Festival al Japó.
En Downing relatava així la seva experiència després de l’actuació a "The Unchained Rock Show": “Ha sigut una mica com un remolí. Semblava com si m’hagués llençat fent puenting des d’un helicòpter. Però un cop vaig aterrar passats vint segons i em vaig adonar d’on era, em vaig sentir bé.”


Respecte a la proposta de compartir escenari amb en Ross, en K.K. relatava: “En un principi jo anava a recollir un premi i em van dir ‘Bé, pujaràs a un escenari. Vols penjar-te una guitarra?’ I els vaig dir: ‘Jo no sóc l’Ed Sheeran. No pidolaré damunt d’un escenari’. I ells em van proposar: ‘Què et sembla si puges amb en Ross?’ Com que ells són quatre, vaig trobar que tenia sentit afegir una segona guitarra. No volia entorpir la seva actuació. Jo era un convidat especial que apareixia al final del seu xou. Crec que no està malament intentar coses com aquesta. Potser podria ser el punt de partida d’altres actuacions en les quals altres bandes es reuneixen i toques plegades.”


Com també va comentar en Ken, no hi va haver gaire temps per a preparar l’actuació i tot es va fer una mica sobre la marxa: “El grup va arribar de L.A. via París el mateix dia de l’assaig. L’endemà vam aconseguir tocar més o menys una hora. Sincerament, no vam tenir massa temps... Va ser com una jam... I va haver molta improvisació.”
A continuació, la seva actuació completa:



Ah! per si algú vol una samarreta com la d'en K.K., només cal anar a l'enllaç de la seva nova empresa per a fer-se amb aquest i altres ítems i convertir-se en un defensor de la fe!