Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



27 de setembre 2022

En Richie es recupera de la seva segona intervenció a cor obert!


Ahir, dotze mesos després de l’operació a vida omort a la qual es va haver de sotmetre en Richie poc després de finalitzar el xou de Judas Priest al Louder Than Life Festival de Kentucky, el guitarrista publicava amb motiu de l’efemèride aquesta entrada al seu Facebook on a més a més descobria que l’ombra de la seva dolència encara no ha desaparegut del tot.


“#26 de setembre de 2021. #louisville #kentucky @louderthanlifefest.
Avui fa un any. Menys d'una hora abans que la meva vida canviés per sempre. És una bogeria com en un minut estàs escoltant la multitud cantar “War Pigs” -tot normal, tot aparentment bé- i l'endemà ha resultat ser gairebé l'última vegada que l’has escoltat. Sense saber-ho, hi havia coses que passaven al meu cor i que estaven literalment a punt d'explotar. Soc un afortunat i estic agraït d'estar aquí escrivint això un any després. El suport de la meva família, els professionals de l’hospital i, per descomptat, de tots els maníacs del metall ha estat inigualable i us ho agraeixo a tots.
Però encara no he deixat enrere l’amenaça. Just abans d’iniciar la gira d’estiu per Europa, les exploracions van mostrar un forat en una de les connexions entre l'empelt sintètic i la meva pròpia aorta que estava causant una fuita. La sang de la fuita estava formant un toll de 8 cm que envoltava el meu cor. Els metges no van desaconsellar que fes la gira, però tan bon punt vaig tornar a casa, em vaig haver de tornar a sotmetre a una altra cirurgia a cor obert. Així que 3 dies després d’haver tocat a Bèlgica, em van obrir, van entrar a la meva caixa toràcica, em van absorbir el bassal i van arreglar la fuita.


Ara, sis setmanes després de la segona cirurgia a cor obert, em sento bé i fort, i amb moltes ganes de tornar-vos a veure a tots a la propera mànega nord-americana de la gira #50heavymetalyears que començarà d'aquí a unes setmanes. Els meus cirurgians sempre van confiar que aquest seria un temps suficient per recuperar-me i tornar a sortir a la carretera, i sembla que tenien raó! Hem hagut de cancel·lar la nostra actuació a @aftershockfestival perquè pogués acabar de recuperar-me, però sembla que encara serà un festival brutal.
Vetlleu de vosaltres mateixos i dels vostres éssers estimats, mai saps què passarà més tard.
Cuideu-vos i fins aviat.
Molt d’amor,
Falcon x RHRF DOTF”