Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



14 de febrer 2022

En Richie treballa en el seu disc en solitari!


Segons ha revelat a In The Trenches With Ryan Roxie, el guitarrista està buscant una companyia de discos amb la que publicar el seu propi projecte. “No he parlat massa del tema en públic” explica en Faulkner, “però ho he estat muntant durant el Coronavirus, aprofitant els moments de relax. He utilitzat aquest període per compondre algunes cançons, pulir-les, acabar-les i parlar amb persones a les quals respecto per a què les gravessin. No n’he parlat gaire, però estic en el final del procés, buscant segell i aquestes coses. Estem tancant diversos acords, així que no en parlaré massa. Sempre m’ha agradat el rotllo de banda. Mai m’ha convençut això de Richie Faulkner’s Rainbow ni coses per l’estil. Sempre m’ha agradat la idea d’una banda, amb un nom i quatre o cinc nois o noies més que no pas el d’un projecte en solitari. Quan vaig unir-me a Priest, no volia arribar i dir ‘aquí està el meu disc en solitari’. Priest em van donar la benvinguda, em van donar veu i opinió i els sentia com la meva banda. M’han fet part seva i jo els he donat el mil per cent. No volia semblar un oportunista, però després de 10 o 11 anys, crec que els fans saben que no sóc un oportunista. He donat a Priest 10, 11... gairebé 12 anys, així que arran de la pandèmia i amb una mica de temps, m’hi he posat a fons.”
En quant a la direcció musical, en Richie afirma: “Es fa difícil de definir, de veritat. Sencillament faig el què em surt de dins. Pots escoltar les arrels de Priest, però crec que és prou diferent com per tenir la seva pròpia personalitat.”