Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



18 d’agost 2021

“Probablement, en Ronnie James Dio va exercir major pes en el meu estil vocal que en Rob Halford” diu en Ripper.


El vocalista de K.K’s Priest va concedir una entrevista al podcast Now You Know Akron de l’Akron Beacon Journal on va parlar del seu estil i de les seves principals influències vocals. En Tim explica: “A nivell vocal, puc cantar allò que vulgui. La meva veu s’adapta a tot. Puc cantar a l’estil Sepultura, puc cantar a l’estil Pantera, puc cantar com sigui. Podria abraçar-los tots. Quan canto sempre hi haurà similituds amb Judas Priest perquè faig servir tons aguts. Sempre que algú canti notes agudes, tothom dirà: ‘Oh! Mira, sona com en Rob Halford’. Però probablement la meva gran influència prové d’en Ronnie. També em sento inspirat per en Chris Cornell, en Jon Oliva, en David Wayne de Metal Church i en David Bowie. La gent s’adonarà d’això quan escolti les darreres coses que he fet. He estat composant per una banda anomenada Pyramid. A l’escriure cançons pots escoltar moltes coses d’en David Bowie perquè té un caràcter bastant progressiu. És per això que hi ha molts fragments que sonen a David Bowie. La inspiració prové de tots ells i de qualsevol lloc.”


En relació al seu nivell vocal i als secrets per a mantenir la seva veu, comenta: “Bé, si en coneixeu algun [de secret], feu-me’l saber. Fins i tot ara que estic assegut fent entrevistes, procuro veure aigua. Senzillament prego i espero que tot surti bé. Crec que mentalment les coses m’afecten ara més que mai. Si penso que les coses no sortiran bé, la meva veu en els concerts s’asseca i s’apaga. Poques, molt poques vegades bec alcohol. La darrera vegada que ho vaig fer va ser a l’escenari quan algú del públic em va fer arribar una cervesa, la vaig obrir i vaig brindar amb ell. Fora de l’escenari, no sé quant temps fa que a casa meva no bec cap cervesa. Dormir i beure aigua, això és tot. No tinc la mateixa veu que abans, això és evident. Haig d’esforçar-me i confiar cada cop més en què cantaré bé. No puc saltar del llit i llençar-me a cantar.”