Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



01 d’agost 2021

En 'Ripper' vacunat i preparat per fer tremolar el món!


En una entrevista de fa un parell de dies amb Rocking With Jam Man, en Tim -que havia deixat clar que recolzava l’ús de màscares en espais públics per protegir els altres de possibles infeccions i que havia assegurat vacunar-se contra la Covid-19 tan aviat com fos possible malgrat haver recolzat habitualment les tesis demòcrates a les xarxes- va confirmar que ja rebut el seu vaccí: 'Ja estic vacunat i preparat per sortir a roquejar'” declarava. 
Suposem que la seva pauta haurà comprés una sola dosi ja que el passat 15 de juny, en resposta a una piulada d’en Tracii Guns al voltant de la relaxació de l’ús de mascaretes a Dinamarca, anunciava que temps enrere havia estat contagiat de Coronavirus. L’Owens contestava: “Em sembla genial! Vaig portar sempre la meva mascareta i em vaig refredar i infectar de Covid. Però no era un ploramiques que es queixés de portar-la. No va ser tan difícil. De fet, la vaig dur sempre que estava al gimnàs i pujava a la cinta de córrer. M’encantava portar-la perquè així la gent no em reconeixia i no havia de parlar amb ningú, de manera que encara era millor. Des de que vaig deixar de portar-la em sento molt millor i no tan cansat, però repeteixo que no em va importar gens portar-la".


Respecte a sí serà recelós a l’hora d’actuar o girar al costat de bandes que encara no s’hagin vacunat, el vocalista contestava: "No, poden fer el què vulguin. Crec que és decisió de cadascú. No estar vacunat no vol dir que s’estigui infectat, de la mateixa manera que estar vacunat no et fa immune ni t’exclou de patir la Covid. Se suposa que hauries d'estar més segur així, però no tractaré ningú diferent perquè no tingui la seva pauta de vacunació", va explicar. "És cosa seva. És com si no volgués portar el cinturó de seguretat, perfecte. Seguiré conduint al seu costat però jo sí em posaré el meu”.


El mes passat, en una entrevista amb "On The Road To Rock" en Ripper valorava la situació derivada de la pandèmia de la següent manera: “Ens va tocar lluitar amb una situació davant la qual mai ens havíem enfrontat i va ser molt estressant. La meva parella va estar treballant dos mesos a Nova York com a tècnic d’emergències quan va començar la Covid i mai no havia vist res semblant. Ella ho ha viscut de primera mà. Però sabeu què?” apuntava retòricament l’americà, “la meva filosofia és: ‘Fem el que s’hagi de fer per sortir endavant’. Si crec que una idea és correcte, sigui d’esquerres o de dretes, fem tot el estigui a les nostres mans per redreçar la situació. Els números pujaran i baixaran, però cal fer servir el sentit comú. Vull dir, no aniré a la botiga de queviures i li lleparé el cap a ningú. Em quedaré a sis metres d'ells i no estaré a prop d'algú que tossi. Només són coses de sentit comú. Feu el que hagueu de fer. Però crec que ara estem en una millor posició per reprendre la normalitat en el món de la música i l’esport. La realitat és la que és, pensis com pensis.”


Tal i com hem apuntat més amunt, en Ripper acostuma a respondre les piulades del partit republicà amb un  "m'agrada" i continuar els seus fils recolzant-ne les seves tesis. Així mateix, el 2012 va declarar haver votat en Mitt Romney als comicis d'aquell any i el 2016 va mostrar simpatia per la cursa electoral d'en Donald Trump de qui va dir que era la persona que necessitava els EE. UU. per avançar com a país després dels vuit anys horribles sota el mandat d'en Barack Obama i que si bé no es considerava demòcrata ni republicà, no podia votar a la Hilary Clinton per la seva política econòmica.