Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



19 d’agost 2021

Primeres pistes sobre el repertori de K.K’s Priest... i més!


En la versió escrita de l’entrevista facilitada a l’Akron Beacon Journal, de la qual ens vàrem fer ressò ahir, en Ripper va avançar el següent sobre algunes de les cançons que anirien al set-list de la gira de presentació de Sermons Of The Sinner: “Quan escoltes en K.K. parlar d’aquesta gira, només parla d’aquestes cançons. Diu: ‘Tocarem totes les cançons d’aquest disc!’. I jo sempre li costesto: ‘Ken, no podem tocar-les totes!’” afirma rient. “Estem assajant coses de Jugulator i Demolition” continua explicant en Tim. ”Puc dir-te que “Burn In Hell” estarà en el set-list. “One On One” també entrarà al repertori. Però realment l’objectiu és tocar tot el material de Sermons Of The Sinner. Va ser molt important per en K.K. treure aquest disc i serà fonamental tocar totes aquestes cançons durant la gira. En Ken i jo sempre hem mantingut una relació molt estreta. Ell venia als meus xous en solitari quan tocava per Anglaterra. Així que quan em va trucar i em va presentar les pistes, vaig decidir dedicar-me al cent per cent al grup, sabent que no és un projecte, que sortirem de gira i que hauria de deixar algunes coses de banda”.


Avui, en declaracions al podcast Thunder Underground, n’Owens ha estat preguntat sobre quina seria la seva opinió sí en Rob Halford cantés cançons de la seva època en els concerts commemoratius dels cinquanta anys al món de la música dels Déus del metall (una opció que el metalgod tampoc va trobar descabellada): “Em semblaria bé, naturalment. No trobo cap motiu pel qual no ho haguessin de fer. Crec que “Burn In Hell” sonaria molt bé. Totes aquestes cançons estan fetes a la seva mida. Som cantants amb estils molt similars. Potser jo tinc major ascendència d’en Ronnie, però seria fantàstic sentir-lo cantar “Burn In Hell”, crec que ho faria molt bé. “Burn In Hell” o fins i tot “Bloodsuckers”. Seria fantàstica perquè feia referència al procés judicial”.