Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



11 de juliol 2021

Quin són els motius que van portar a en K.K: a posar el nom K.K’ s Priest a la seva banda?


El nom triat pel guitarrista per anomenar la banda ha aixecat certa polèmica a l’entendre’s el seu acrònim com una referència més que explícita al seu ex grup. En declaracions a l’Eddie Trunk, en K.K. surt al pas d'aquesta controvèrsia i defensa el motiu de la seva elecció: “Vaig sentir que fer servir el nom ‘Priest’ estava justificat a causa del meu llarg llegat i, òbviament, a l’haver-hi estat des del començament, hi tinc tot el dret del món. Vaig estar-hi donant moltes voltes, però no volia un nom que estigués totalment desvinculat de la meva història i les meves arrels. Vull que aquesta banda tingui un vincle amb el passat, perquè en ‘Ripper’ hi és i en Les serà el nostre convidat especial en alguns dels propers concerts, la qual cosa és fantàstica. Jo hi era des del principi i senzillament no volia deixar enrere el nom ‘Priest’. No puc dir-me Wild Crazy Boys perquè no té res a veure amb mi ni amb la meva vida. Podria haver anomenat la banda amb un nom fosc i no relacionat amb el meu passat, però quan escolteu la música, automàticament pensareu en mi. I la música parlarà per si mateixa i els fans sabran que estic fent allò que m'agrada i oferint-los-hi amb el desig sincer que els entusiasmi".


“Aquest és el punt en el qual em trobo en aquest moment i em sento justificat per seguir endavant amb el concepte amb tot el que comporta. Crec que tinc més dret que altres persones a usar el nom de Priest i espero que això tingui algún sentit pel fans. Simplemente no vull oblidar el meu passat perquè forma part del què sóc” conclou en K.K.


Sé que Judas Priest ha guanyat nous fans i més joves, i els desitjo el millor, però estic mirant la banda, i no és el grup en el qual vaig estar durant 40 anys. No és la mateixa banda per a mi. Hi ha nois, als quals no mai no he conegut, que toquen les meves cançons com a ‘Priest’. Per quin motiu doncs, no puc portar també el nom ‘Priest’? Estàn en Rob i l’Ian i en Ripper i jo. Això és el que hi ha".