Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



29 de juny 2021

En K.K. denuncia les pressions rebudes per l’entorn de Judas Priest.


En el que ja s’ha convertit en el serial més lamentable dins de la dilatada història dels Defensors de la fe, i ens estem referint al sorgit arran de l’amarg trencament entre en K.K. i la resta de Judas Priest així com la posterior, inexplicable i il·lògica dificultat per retrobar-se i tancar una carrera a l’alçada d’allò que els fans demanen i es mereixen, en Downing ha revelat en una entrevista a Rock Hard Greece que va rebre amenaces legals per part del ganivet jurídic de Judas Priest si continuava endavant amb K.K’s Priest: “Els seus advocats van enviar una carta ala meva companyia discogràfica amenaçant-la amb emprendre accions legals si jo continuava amb el meu projecte. Pel moment no n’he sabut res més. Crec que no han continuat endavant amb la demanda, però no puc amagar que van tractar d’aturar-me amb aquest tipus d’amenaces."
El guitarrista continuava explicant: “Crec que la major part dels fans entenen que jo he format part de Priest des de 1968. He estat una part important en l’evolució de la seva música fins avui. Vam passar del blues al blues progressiu, després del rock al hard rock i més tard del heavy rock al heavy metal. He fet tot aquest viatge i crec que tinc dret a continuar com a Priest. Actualment Priest estan tocant les meves cançons i em sembla fantàstic, però si ells tenen dret a fer-ho, penso que jo també el tinc. I no puc començar a fer una cosa completament nova, ni sonar com un altre guitarrista o composar d’una manera diferent” justifica en K.K. “Per als fans tot tindrà reminiscències del passat, per aquest motiu vaig decidir triar aquest nom, i penso que és el més correcte”.


Sorprenentment, en Ken també ha revelat el contingut d’una carta que, poc temps després de la seva renúncia, li va enviar en Rob: “Un parell de setmanes després de marxar, en Rob i el seu mànager em van enviar una carta. Volien que formés una banda amb en Rob i altres músics. En Jeff Lomis n’era un... no recordo el nom de la resta. Vaig rebre el correu, però senzillament el vaig ignorar”.