Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



27 de març 2021

En Halford aclareix els motius pels quals va marxar de Judas Priest.


En una recent entrevista amb el mitjà francès Heavy 1, en Rob va ésser interpel·lat sobre la necessitat d’explicar a la seva autobiografia la seva versió sobre els motius que el van portar a abandonar Judas Priest l’any 1992 per iniciar la seva carrera en solitari primer amb Fight, després amb Two i finalment amb Halford, abans de tornar novament a Priest el 2003. En cantant va contestar: “Jo crec que és important, sí. Hi ha molts libres no autoritzats sobre Judas Priest i tots es nodreixen de xafarderies i informació extreta d’entrevistes refoses d’altres entrevistes. So voleu la veritat, aneu a la font… Mai en un milió d’anys hauria volgut marxar de Judas Priest” explica el cantant. “Realment va ser un problema de comunicació. Els artistes i els músics, som gent súper sensible. Déu meu, el detall més petit pot fer-nos reaccionar negativament. Jo, la diva, el Metal God. Així que vaig pensar seria una bona oportunitat per intentar explicar el què va passar realment. I sembla una bogeria que haguessin de passar deu anys. Però, com relato al llibre, no tota la culpa va ser meva; hi havia diversos factors implicats. És per això que crec que era important recordar-ho."


En vocalista ja havia donat la seva versió dels fets durant una entrevista el setembre de 2020 amb Chris Warburton de la BBC Sounds . En aquell moment, va dir: "A nivell professional em trobava en un altre punt respecte a la resta de la banda, especialment en relació amb les tendències comercials que començaven a treure el nas. Vam acabar aquella gloriosa gira mundial presentant Painkiller. Totes les nostres gires són increïblement llargues i fatigants, però les fem perquè ens encanta, ens encanta veure els nostres fans d’arreu. Però abans d'aquest tour ho havíem passat realment malament amb el procés judicial a Reno, així que teníem aquesta pedra a la sabata mentre treballàvem en aquest increïble disc i en la seva gira. Mirant enrere, al final del tour hauríem d'haver dit, o potser hauria d'haver dit: ‘Nois, necessito un parell d’anys per a respirar aire fresc i fer diverses coses’. Però no va ser pas així. No vaig estar afortunat a l’hora de comunicar les meves intencions. Les bandes són com les famílies. Nosaltres vam trigat uns deu anys a solucionar-ho, sobretot per part meva. Però almenys com a músic vaig poder expressar tot allò que portava dins. Vaig passar els meus grans moments amb Fight , Two i Halford. I tots aquests projectes em va portar novament al lloc d’on havia sortit, al lloc on estava destinat com a músic, i aquest lloc no era un altre que Judas Priest."