Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



14 de març 2021

En Glenn Tipton ven part del seus drets d’autor.


Tal i com ja va fer en K.K. fa uns anys, ara ha estat en Glenn qui ha arribat a un acord amb l’empresa Reach Music Publising per a que aquesta es faci amb el 50% els  drets intel·lectuals i de gestió mundial del seu catàleg de cançons. L’adquisició de l'agència de representació presidida per en Michael Closter comprén els temes publicats des de 1979 fins a Firepower (entre les que destaquen clàssics com "Breaking The Law", "Heading Out To The Highway", "Hell Bent For Leather", "Living After Midnight" o "You’ ve Got Another Thing Coming", així com de la seva carrera en solitari i recollides a Baptizm Of Fire i Edge Of The World.


En Closter comentava: "Estic molt emocionat amb el fet de compartir negoci amb en Glenn Tipton, una llegenda del metal, una icona de la guitarra i un compositor d'elit que ha escrit cançons que sempre seran conegudes, rellevants i redescobertes. No voldria passar per alt" continua explicant el propietari de Reach Music "la importància que ha tingut en tot això la Jayne Andrews. Ella em va donar aquesta oportunitat i sense el seu recolzament el tracte no hauria arribat a bon port".
Per la seva banda la Jayne deia: "Quan vaig conèixer en Michael fa tres anys a Nashville, vaig creure que el seu equuip seria l’opció perfecta per en Glenn si mai decidia vendre els sesu drets a alguna empresa. En Glenn ho va veure de la mateixa manera quan els vaig presentar a tots dos l’any passat".


"Era molt reticent amb la possibilitat de cedir els meus drets d’autor a una agència" argumenta en Tipton, "però tan bon punt vaig parlar amb en Michael Closter i l’Scott Rubin em vaig adonar que coneixien la meva cerrera i la de Judas Priest i que serien molt proactius amb totes aquestes peces. Crec que ara tinc un equip que entén de metall i està preparat per a lidiar amb ell".
En Rubin, l’altre cap de Reach Music, afegia: "Vaig veure actuar per primera vegada a Judas Priest quan tenia quinze anys i els vaig tornar a veure a la seva darrera gira amb en Glenn pujant a l’escenari per a interpretar els bisos. És tot un honor treballar en un catàleg del qual n’has estàs fan des dels quinze fins els cinquanta anys... i més enllà!".