Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



08 de juny 2019

En Halford cau malalt i es suspèn el concert de Colorado!


foto de Judas Priest.

El concert del passat dimecres, 5 de juny al Broadmoor World Arena de Colorado Springs es va cancel·lar ja que en Rob no va poder superar la bronquitis que patia des de feia una setmana. Els metges li van dir que necessita repòs absolut per a recuperar totalment la seva veu. La nota que el grup va penjar al seu Facebook diu el següent: ““El concert de Judas Priest al Broadmoor World Arena de Colorado Springs, Colorado, ha estat cancel·lat. El cantant Rob Halford ha estat lluitant contra la bronquitis durant més d'una setmana i ara els metges li han dit que necessita descansar perquè la seva veu es pugui recuperar completamentTot i que la banda ha procurat fins el darrer moment evitar la suspensió del xou, la salut d’en Rob és el primer. Priest tornarà a Colorado Springs, però per a tots aquells que així ho desitgin, la devolució del les entrades estarà disponible al mateix punt on les van comprar”.



La gira es reprèn avui, al Sask Tel Center de Saskatoon, al Canadà, en la primera de les set dates per aquest país. “Hi havia algun virus flotant per Amèrica i al final el vaig agafar” explica en Rob. “Crec que estava a Austin, Texas, quan vaig començar a sentir-me malalt i més tard a St. Louis em vaig trobar molt malament i em van diagnosticar bronquitis. Ha estat la primera vegada que recordo haver suspès un concert. És una cosa que odio perquè estimem molt els nostres fans i sabem que això és una gran decepció per a ells. Però els metges em van dir que si no em prenia un descans, aquesta bronquitis es podia complicar. Així que durant quatre dies a Denver he estat omplint el meu flux sanguini de tots els antibiòtics i medicament coneguts per l’home. Encara no estic totalment recuperat, però la meu veu és digna. No està la nivell que jo vull perquè sóc molt perfeccionista, però estic feliç".
El passat 11 de maig i per uns motius ben diferents, la banda tampoc va poder actuar a l'escenari de l'Epicentre Festival de Rockingham (Carolina del Nord). Els organitzadors van cancel·lar l'actuació dels Saccrdots a causa d'una severa tempesta que els va obligar a evacuar tots els assistents.