Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



25 de març 2018

"No volia comprometre el nom de Judas Priest, és una part massa important de la meva vida" declara en Tipton.

Resultat d'imatges de glenn tipton sirius XM

En Glenn explicava a Guitar World que la decisió d’abandonar la gira no l’havia pres a la lleugera: “Vaig pensar que seria massa difícil suportar els rigorosos desafiaments del directe”, va dir el guitarrista. “Amb la medicació i els canvis de zona horària i amb tot el que això comporta, em vaig adonar que era el moment de retirar-me, al menys de fer gires”. “No vull comprometre el nom de Judas Priest, és una part massa important de la meva vida” va afegir. “Durant els assajos era capaç de tocar el 99% de material, però com pots tenir dies bons i dolents, volia pujar-me a l’escenari tenint plena confiança en les meves possibilitats”.
Respecte als símptomes de la seva malaltia, en Tipton va confesar: “No pateixo massa tremolors, el problema està en la coordinació dels moviments i la velocitat”.


Interpel·lat per en David Fricke de Sirius XM sobre el seu paper a Judas Priest, en Glenn contestava: “És una pregunta que no puc respondre realment. Vull veure com van les coses. Estic millorant amb la medicació. Cada dia és diferent per a mi: alguns dies són millors i d’altres, pitjors, però no voldria comprometre la millor banda de heavy metal del món. Per tant, per assegurar-me que això és així, l’Andy està aquí i passarà allò que hagi de passar... I això és tot el que puc dir, estimo aquesta banda, ha estat la meva vida. Potser composaré o fins i tot giraré. És una pregunta incontestable que només poden respondre els déus del metall”.



En declaracions a Tim “Hitman” Hartt de l’emisora 105.7 WALP sobre la seva condició actual, en Tipton explicava: “És una situació estranya perquè saps que alguna cosa no va del tot bé però costa admetre-ho. Em va sorprendre quan em van diagnosticar i em van dir que patia la malaltia des de feia deu anys, però això em va ajudar a resoldre molts interrogants... però la vida continua. Hi ha moltes persones que pateixen i cal seguir endavant de la millor manera possible”. “És una malaltia molt cruel” descrivia en Tipton, “ja que tens dies bons i dolents i com més vell et fas, pitjors són. Però és fonamental tenir un objectiu a la vida i el meu és caminar damunt de l’aigua sense enfonsar-me, nedant i lluitant per aconseguir-ho.”
Respecte a tornar als escenaris per a interpretar alguna peça amb els seus companys, el guitarrista era taxatiu: “Sempre que sigui capaç de fer les meves peces, ho faré sempre que pugui”.


Aprofitant el seu viatge alss EE. UU, el guitarrista també va aparèixer al programa BUILD Series on, entre d'altres coses, va parlar de la dificultat de muntar el repertori de cada nova gira o de l'orgull que sempre han mostrat d'ésser reconeguts com a una banda de heavy metal, defensant l'estil en els períodes durant els quals es considerava irrellevant.