Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



29 d’octubre 2023

“Total Eclipse Of The Heart”, el segon duet d’en Rob i la Doro Pesch!


Tal i com s’havia anunciat mesos enrere, el clip de vídeo de la versió del clàssic de Bonnie Tyler de 1983 “Total Eclipse Of The Heart (Turn Around)” va aparèixer el passat divendres coincidint amb la publicació del disc de Doro Conqueress–Forever Strong And Proud


Aquesta versió representa la segona col·laboració d’en Halford en el disc de l’alemanya després de la seva interpretació a “Living After Midnight”. “Total Eclipse Of The Heart” tot i que no apareix en el vinil, si que ho fa en l’edició en compact disc. Tal i com explicava la Doro: “Ja havia lliurat la gravació i el vinil ja s'estava fabricant quan vaig rebre un mail d’en Rob preguntant-me: ’I la segona cançó?’. Vaig pensar: ‘Wow! Això és massa bo per a ser veritat’. I llavors vam gravar aquesta peça que sortirà com a single el mateix dia de la publicació oficial del disc. Ha quedat increïble, va ser la guinda del pastís. El productor de Priest, Andy Sneap, hi ha estat treballant i en Rob canta molt bé” continua explicant la vocalista. “Aquesta versió és una de les meves cançons preferides de l’àlbum i és molt, molt especial. Sona molt heavy i sempre se’m posa la pell de gallina quan l’escolto”.


Recordant els orígens d’aquestes col·laboracions, la Doro explica: “El treball té vint cançons i tres duets, dos dels quals són amb en Rob Halford i no m’ho puc creure, és impressionant. Sempre he sigut una gran, gran fan de Priest i ells em van portar de gira el 1986. L’any passat ens vam trobar amb en Rob a França, al festival Hellfest. Vam estar parlant i passant una estona junts i ens vam dir: ‘Per què no fem alguna cosa junts?’ I vam fer dos duets. El primer va ser ‘Living After Midnight’ que la vaig triar jo perquè m’encanta cantar-la. Sempre ha estat una cançó que transmet bones vibracions. I llavors en Rob va dir: ‘Tinc la cançó que sempre havia volgut fer amb tu. És “Total Eclipse Of The Heart”’. I va sortir genial. Quan l’escoltes, pots sentir com li encanta el tema i estic molt feliç. Dos duets... això és més del que mai hagués demanat”.