Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



09 de juny 2022

En Rob pronostica la data de sortida del nou disc... i no és massa encoratjadora!


En declaracions al mitjà The Metal Crypt, el vocalista refredava els ànims dels fans donant de marge fins el 2024 per publicar la continuació de Firepower. Una dilatació quan des de fa molt temps comenten a totes les entrevistes que tot està composat i només els falta entrar a l’estudi i enregistrar l’àlbum. El vocalista explicava el següent: “Resulta molt difícil parlar de música. Nosaltres els músics sempre diem:3Uau! És el millor disc que hem fet mai! Sona colossal, les bateries et desenganxen la pell de la cara i les veus són com un gran esgarip! Tot el que puc dir és que el proper disc no serà un Firepower II. Si mires la carrera de Judas Priest des de Rocka Rolla Fins a Firepower, tot el que hi ha entremig té el seu propi caràcter i la seva pròpia identitat. Crec que valent és una paraula que mai abans he fet servir per explicar el contingut. És valent i ara la gent es preguntarà: ’Què vol dir amb això? Sonarà com la Dolly Parton?’ Haureu d’esperar a escoltar-lo. És genial, és bó, és sòlid. És una molt bona continuació del nostre darrer treball. Quan acabem el disc" continua el Metalgod, "podrem preveure si la seva publicació serà l’any 2023 o el 2024. No ho sé. Hem començat a gravar i hem parlat obertament sobre això. Encara falta una mica de feina perquè una vegada has escrit la cançó, un cop estan els instruments, quan tot està fet, queda ajuntar-ho tot i aconseguir la interpretació perfecta. És per aquest motiu que fem diverses proves. L’únic que arriba sempre tard a la feta soc jo. Tinc les meves idees per les lletres i els títols, però haig d’esperar a què tothom tingui feta la major part de la seva feina per a poder-me asseure i començar a dir:!No tinc res, el meu cervell ja no funciona. No se m’acudeix res. No puc pensar en cap paraula. Com podré cantar això?’. Em torno neuròtic, tinc dubtes sobre la meva capacitat i em rebolco en l’autocompasió. ‘Estic acabat, soc un inútil. No em queda res a dins, ho he donat tot’. Haig de passar per això. Haig de passar per tot això i després començo a escriure com un boig. I és una cosa que m’emociona per què sé que quan arribem a aquest punt i gravem les veus, llavors les cançons i l’àlbum començar a sonar complerts. Les peces s’estan unint i sonarà genial”.


Sense perdre el fil del procés de composició d’un treball, en unes declaracions anteriors a ABC Audio, el cantant afirmava: "Podríem dir que ja hem posat els neumàtics i hem sortit al circuit. Mai pots tenir prou cançons quan fas un àlbum. De vegades, cançons de les quals ni tan sols sabies que en tenia trossos i fragments i que de sobte es converteixen en una part increïblement important del teu disc. La música que estem fent ara és representativa d'on ens trobem els Priest en la que serà probablement la nostra sisena dècada d’existència quan surti el disc publicat... Sona molt bé. Realment estic content. Estic molt, molt content que continuem sent tant exigents amb allò que fem. No és que ho hàgim deixat de ser mai, però està bé perquè hi ha alguns elements que mai no havíem descobert abans".