Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



25 de febrer 2016

En K.K. deixa la porta oberta a la seva tornada a Judas Priest?


Segons explica el guitarrista en una entrevista a Blastecho.com, hi hauria dos motius pels quals tornaria momentàniament a pujar-se a l’escenari amb els seus ex-companys de Judas Priest. L’un seria per a commemorar l’entrada de la banda al Rock And Roll Hall Of Fame. Però ràpidament s’afanyava a puntualitzar: "Òbviament ells tenen en Richie. Maiden han continuat amb tres guitarristes, però no crec que això funcionés amb els Priest. Sempre hem estat una banda de dues guitarres i no crec que això tirés endavant. Ja veurem que passa en el futur.”
L’altre seria per a fer una gira conjunta amb Black Sabbath i Iron Maiden. “Només per a veure aquesta gira que mai ha tingut lloc i que mai es produirà. És trist, però és un capítol de la història del rock que no estarà aquí per a sempre”.

KKDowning-M_6S0760

Fa un parell de setmanes el ros guitarrista va tronar a parlar al programa de ràdio The Five Count dels motius de la seva marxa de la llegendària banda britànica. En Downing deia: “Sincerament, hi van haver un munt de motius i de raons. Després de quaranta anys, vaig baixar de l’escenari al Japó el 2010 completament exhaust. Després de Nadal, el management ens va plantejar la possibilitat de gravar un EP i semblava que jo era l’únic que no estava d’acord amb aquesta idea, sobretot després d`haver publicat “Nostradamus”. Vaig començar a pensar en mi, en la meva vida i ja no creia que el què fèiem damunt de l’escenari fos allò que esperaven de nosaltres els fans. Però a part d’aquests, hi havia trenta motius més pel cap baix i ajuntant-los tots vaig adonar-me que no em sentia feliç en aquella situació i vaig decidir prendre un altre camí”. I continua explicant: “Ha estat agradable veure un canvi d’estació al meu país i poder passar més temps amb la meva família. La meva mare ja té vuitanta anys. Hi havia raons de negocis, de salut, socials, molts motius. Però segueixo aquí i cada dia faig alguna cosa que té a veure amb la música, sempre estic actiu. Està en la meva sang. Ja veurem que passarà més endavant.”