Una versió del clàssic dels Déus del metall ha il·lustrat el tall publicitari de l’aigua Liquid Death que s’ha emès durant el descans de la final del campionat de la National Football League del passat dissabte dia 12, un aparador importantíssim per a les empreses que volen llençar o reforçar el seu producte entre els consumidors. Aquesta cita esportiva que reuneix a milions d’espectadors des de les seves cases, porta a les marques com Liquid Death a crear cridaners anuncis. Aquest any les marques han apostat per l’humor i el to desenfadat dels seus missatges per captar l’atenció dels consumidors.
La companyia explicava el següent: “Només som una empresa d'aigua divertida que odia el màrqueting corporatiu. La nostra malvada missió és fer riure la gent i aconseguir que aquestes persones beguin més aigua i amb major freqüència, alhora que ajudem a acabar amb la contaminació provocada pels plàstics".
És hora d'obrir una llauna gran gelada i hidratar-te amb les teves criatures menors d'edat!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada