Tal i com ja va fer en K.K. fa uns anys, ara ha estat en Glenn qui ha arribat a un acord amb l’empresa Reach Music Publising per a que aquesta es faci amb el 50% els drets intel·lectuals i de gestió mundial del seu catàleg de cançons. L’adquisició de l'agència de representació presidida per en Michael Closter comprén els temes publicats des de 1979 fins a Firepower (entre les que destaquen clàssics com "Breaking The Law", "Heading Out To The Highway", "Hell Bent For Leather", "Living After Midnight" o "You’ ve Got Another Thing Coming", així com de la seva carrera en solitari i recollides a Baptizm Of Fire i Edge Of The World.
En Closter comentava: "Estic molt emocionat amb el fet de compartir negoci amb en Glenn Tipton, una llegenda del metal, una icona de la guitarra i un compositor d'elit que ha escrit cançons que sempre seran conegudes, rellevants i redescobertes. No voldria passar per alt" continua explicant el propietari de Reach Music "la importància que ha tingut en tot això la Jayne Andrews. Ella em va donar aquesta oportunitat i sense el seu recolzament el tracte no hauria arribat a bon port".
Per la seva banda la Jayne deia: "Quan vaig conèixer en Michael fa tres anys a Nashville, vaig creure que el seu equuip seria l’opció perfecta per en Glenn si mai decidia vendre els sesu drets a alguna empresa. En Glenn ho va veure de la mateixa manera quan els vaig presentar a tots dos l’any passat".
En Rubin, l’altre cap de Reach Music, afegia: "Vaig veure actuar per primera vegada a Judas Priest quan tenia quinze anys i els vaig tornar a veure a la seva darrera gira amb en Glenn pujant a l’escenari per a interpretar els bisos. És tot un honor treballar en un catàleg del qual n’has estàs fan des dels quinze fins els cinquanta anys... i més enllà!".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada