"Quan vàrem començar a treballar amb el grup, crec que tenien unes vint-i-sis idees que hem acabar reduint fins a catorze o quinze cançons. Durant tot el procès de gravació, vàrem animar a la banda per a què toquèssin junts a l'estudi i així agafar les referències d'ells tocant en directe i no pas de les maquetes. En un principi, en Glenn volia treballar com en els darrers discos, fent servir les demos com a patró, però els vam convèncer per a fer-ho d'una altra manera. Hi ha una energia molt fresca i alguns moments realments clàssics" s'afanya a comentar.
"També vàrem demanar en Rob que fes diverses interpretacions de les línies vocals de les estrofes" continua explicant l'Sneap." Va fer cinc o sis preses i a cadascuna d'elles va hi va afegir alguna cosa diferent. Més tard, quan en Tom i jo discutiem sobre aquest aspecte, ens vam posar ràpidament d'acord en quina era la millor opció. Mai abans m'havia adonat que moltes de les armonitzacions dels clàssics de Judas Priest eren obra d'en Tom Allom. Al ser teclista, li tocava moltes harmonies a en Rob i aquest clavava cadascuna d'elles".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada