Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



03 d’octubre 2017

El nou treball està ple d'"energia positiva" i "moments realments clàssics" segons les paraules del productor Andy Sneap.

O això és el que ha declarat el co-productor Andy Sneap en una entrevista a Harwired Magazine fa pocs dies.



"Quan vàrem començar a treballar amb el grup, crec que tenien unes vint-i-sis idees que hem acabar reduint fins a catorze o quinze cançons. Durant tot el procès de gravació, vàrem animar a la banda per a què toquèssin junts a l'estudi i així agafar les referències d'ells tocant en directe i no pas de les maquetes. En un principi, en Glenn volia treballar com en els darrers discos, fent servir les demos com a patró, però els vam convèncer per a fer-ho d'una altra manera. Hi ha una energia molt fresca i alguns moments realments clàssics" s'afanya a comentar.


"També vàrem demanar en Rob que fes diverses interpretacions de les línies vocals de les estrofes" continua explicant l'Sneap." Va fer cinc o sis preses i a cadascuna d'elles va hi va afegir alguna cosa diferent. Més tard, quan en Tom i jo discutiem sobre aquest aspecte, ens vam posar ràpidament d'acord en quina era la millor opció. Mai abans m'havia adonat que moltes de les armonitzacions dels clàssics de Judas Priest eren obra d'en Tom Allom. Al ser teclista, li tocava moltes harmonies a en Rob i aquest clavava cadascuna d'elles".