Traductor

Benvinguts al blog de les biografies musicals relacionades amb JUDAS PRIEST.

La seva creació respon a la necessitat d' anar afegint noves dades que no es troben recollides en les actuals edicions en paper -tant a Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) com a Judas Priest. Los defensores de la fe (Quarentena Ediciones, 2012)-, així com informacions derivades de la seva publicació. Igualment vol servir de nexe entre l'autor i aquells lectors que vulguin expressar-li la seva opinió.

Su creación responde a la necesidad de ir añadiendo nuevos datos que no se encuentran recogidos en las actuales ediciones en papel
-tanto en Judas Priest. Los dioses del metal (Quarentena Ediciones, 2008) como en Judas Priest. Los defensores de la fe(Quarentena Ediciones, 2012)-, así como informaciones derivadas de su publicación. De la misma manera quiere servir de nexo de unión entre el autor y aquellos lectores que quieran expresarle su opinión.



09 de desembre 2022

La Jayne Andrews afegeix aigua al vi en relació a la tornada d’en K.K. després de la seva actuació al Rock & Roll Hall Of Fame.


En declaracions al podcast “Gabbing With Girlfriends” conduït per la Gloria Butler, la mànager de Judas Priest ha fet memòria de la trobada d’en Downing amb la resta de la banda a la cerimònia d’ingrés al Rock & Roll Hall Of Fame: “Per a ser sincera, tot va ser una mica estrany. Jo vaig ocupar-me de tot allò relacionat amb em K.K. i en Les. A en Les no el coneixia. Mai abans havia tingut necessitat de tractar amb ell, però em va semblar una persona molt simpàtica i agradable. Es va apropar i es va presentar. Ens vam trobar a l’aeroport, perquè anaven en el mateix avió que nosaltres. En Ken es va mantenir molt reservat. Inclús quan va pujar a l’escenari amb la banda, no va parlar massa amb ningú. Per a mi, si alguna vegada hi ha hagut un moment per a reconstruir ponts de diàleg, ha sigut aquest. Va ser un gran reconeixement per a tots ells, per en K.K. i en Les, i per en Rob, en Glenn, l’Ian I l’Scott. I també per en Dave Holland que ja no està entre nosaltres, però que també va ser reconegut". 


"Tothom va estar disposat”, recorda l’Andrews, “a deixar els retrets a un costat. Aquest era un moment molt positiu i així va ser la manera com vàrem veure-ho. Va ser una llàstima que en K.K. no ho veiés de la mateixa manera... És trist per a ell, la veritat, perquè demostra... no sé. Demostra realment que les coses que diu... Quan va tenir l’oportunitat, no la va aprofitar. Podria haver tret el cap per la porta del camerino perquè se’n van disposar de separats. Cinc membres estan a la banda, així que no calia que n’hi haguessin més. Era millor així perquè ningú sabia que podia passar ni quin ambient hi hauria. Però per a mi hauria d’haver tret el cap i hauria d’haver dit: ’Gràcies per convidar-me a pujar a l’escenari amb vosaltres’ perquè no tenien la necessitat de fer-ho. Se’ls va dir clarament: ‘Podeu pujar a l’escenari amb qui vulgueu. No heu d’anar ni amb ell ni amb ningú altre. Aneu amb la vostra banda si voleu’. Jo vaig dir als nois: ‘És un gran reconeixement a les vostres carreres que honra tot allò què heu fet. Són vuit minuts i mig de les vostres vides. Sigueu generosos i convideu-los a l’escenari’. I així ho van fer. I per a mi, si hagués tret el cap per la porta i ho hagués fet, aquest gest l’hauria convertit en un home més generós. Però bé...". 


"Per ser honesta, i segurament no hauria de dir-ho”, aclareix la Jayne, “en K.K. semblava una mica nerviós i fora de lloc. I quan en vam parlar més tard, vam pensar: ‘bé, Priest ha continuat de gira tots aquests anys i ell no ho ha fet, així que probablement ha perdut una mica de confiança. Ha vingut a un gran esdeveniment i ha de retrobar-se amb tots nosaltres. Ell no sabia com estaríem... Però és una llàstima que, una vegada que es va adonar que no hi havia animadversió per part nostra, no va treure el cap per la porta i va dir "gràcies".' No ho va fer, així que no importa".

06 de desembre 2022

La travessia nord-americana dels cinquanta anys de heavy metal arriba a la seva fi... i es celebra la primera missa al centre del nou continent!


Després d’impartir i propagar la fe metàl·lica pels estat de Kansas, Missouri, Kentucky, Mississipi, Los Angeles, Oklahoma i per les ciutats de San Antonio, Dallas, Corpus Christi, Edimburg i Houston de Texas, els Sacerdots van tancar la seva gira pels EE. UU. al 713 Music Hall el 29 de novembre, xou del qual es pot gaudir a continuació:




Cinc dies després, els Déus del metall van iniciar al Hell & Heaven Fest de Toluca, a Mèxic, el tram de la gira per Amèrica Central i del Sud que conclourà el proper 18 de desembre a Brasil.


03 de desembre 2022

Sony Music certifica els més de 50 milions de discos venuts arreu del planeta per part dels Déus del metall.

Per aquest motiu, Judas Priest van rebre el passat 4 de novembre un placa especial que commemora els increïbles 50 anys de música i els més de 50 milions de vendes d’àlbums a tot el món de mans d’alguns dels responsables de la companyia discogràfica, com la Jo Kalli i l'Scott Carter, així com també d'en Michael Closter i n'Scott Rubin de Reach Music Publishing, l'agència que va comprar bona part dels drets de les cançons d'en Glenn Tipton.

12 de novembre 2022

Els Déus del metall prosegueixen impartint la seva fe metàl·lica!

Després de la seva participació a la trenta-setena cerimònia d'ingrés al Saló de la fama del rock and roll, Judas Priest han compartit a peu d'escenari el guardó amb els seus fans canadencs, han visitat Arizona i han beatificat la ciutat de Loveland. A continuació fragments de l'actuació al Toyota Arena d'Ontario i bona part del xou al Tucson Convention Center.









09 de novembre 2022

La cerimònia d'ingrés al Rock & Roll Hall Of Fame pas a pas!

A continuació es poden veure diversos vídeos que s'han penjat a les xarxes durant aquestes dies i que completen la primera entrada al voltant de la participació dels antics i els actuals membres de Judas Priest en l'acte d'entrada al Saló de la fama.








06 de novembre 2022

Judas Priest amb en K.K. Downing i en Les Binks toquen a la cerimònia d’ingrés al Saló de la fama del rock’ n’ roll!


Per fi s’ha fet realitat el somni de molts fans: en K.K. ha tornat a pujar a l’escenari amb la resta de Judas Priest... encara que només hagi estat per uns minuts!
Després d’haver estat nominats els anys 2018 i 2020, el 2022 ha estat l’any en el qual definitivament els Déus del metall han entrat a formar part de la llarga nòmina d’artistes que formen part d’aquest distingit museu, no a la categoria principal d’intèrprets sinó dins la d’”Excel·lència musical”, la que per a molts no és més que un títol de segona.


En Halford, en Hill, en Tipton i en Travis, juntament amb en Downing, en Binks i en Richie Faulkner (tot i que ell no estava nominat) van unir-se per tocar un pupurrí d’èxits que ha inclòs els clàssics "You've Got Another Thing Comin'", "Breaking The Law" i "Living After Midnight".
L’encarregat d’introduir-los al Saló de la fama ha estat l’Alice Cooper que ha dit: "Són la banda de metall definitiva. Van definir el so que coneixem com a heavy metal i el van fer inconfusible. I què pots dir de la veu d’en Rob Halford? Mai els aguts han cobert tal abast. Hi ha alguna emoció que no pugui expressar?. Són electrificant a l'escenari i una de les bandes en directe més impactants de la història del rock and roll” ha afegit en Cooper. “Priest ha portat amb orgull la bandera del hard rock i el heavy metal durant 50 anys, mai han vacil·lat, mai han seguint cap moda ni han pretès ser qualsevol cosa més enllà del què exactament són. Estan volant alt aquesta nit. Un reconeixement molt merescut i que arriba massa tard".


En el seu discurs d'acceptació, en Halford ha dit: "Soc el noi gai de la banda. Ens anomenem la comunitat del heavy metal que inclou tothom, independentment de quina sigui la vostra identitat sexual, com us vestiu o quines siguin les vostres creences. Tothom és benvingut". I ha continuat explicant: "Hauríem de sortir 50 anys més, però la màgia de la música és que viu per sempre. I aquesta és la raó per la qual estem aquí. Vivim pel heavy metal. Vivim per a la música. I vivim per al Saló de la Fama del Rock and Roll".

04 de novembre 2022

Judas Priest continua impartint els seus sagrats sacraments sobre els impietosos nord-americans!

Els Defensors de la fe han descarregat durant aquests dies la seva iracúndia metàl·lica a Illinois, Minessotta, Iowa i Dakota del Sud. A continuació el xou complert al Mayo Clinic Health System Event Center de Mankato i un parell d'extractes del seu espectacle al Summit Arena At The Monument de Rapid City, on han incorporat "Devil's Child" al setlist en detriment de "Heading Out To The Highway".